Julgrupper har varit veckans tema.

Man märker verkligen att julen nalkas.
Vi producerar en massa julgrupper just nu. Inte Matilda dock, hon har legat på playan nere på Kanarieöarna och solat hela veckan. Vissa har det bra :-)

Det är både stora och små grupper som går, även grupper med julfärger men ändå inte julblommor.



Ser ni den där svarta "baljan"? Där är våra affärsdjur. Vissa har husdjur, vi har affärsdjur.
Här är de. Just nu i detta ögonblick så döpte jag dem till Knatte, Fnatte och Tjatte.


När jag väl fotat affärsdjuren så svängde jag kameran fort som fan åt vänster och sa smalj. Varpå dessa 2 underbara arbetskollegor hamnade på bild.
- Nu hamnar ni på bloggen, sade jag. Dessutom har ni ingen talan!


Nä, riktigt så var det inte, jag ljög!
Men här har vi underbara Emelie till vänster och underbara Catalina till höger.
Det är märkligt, men vi är så underbara alla vi som jobbar i den stora blomsteraffären ett stenkast från Sveriges Mecka, där flygplanen går ifrån!

Nu tar jag helg och önskar även Er en riktigt trevlig helg, vare sig med eller utan blommor på köksbordet eller i vardagsrumsfönstret.

// A-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0