Vilka är då vi med denna blomsterblogg?

A-M vid tangenterna:

Vi är då 2 tjejer (En tant och en power-puff-pingla) som arbetar på en stor blomsteraffär norr om Stockholm.
Ungefär där Sveriges mecka ligger, där alla plan går ifrån.

I denna blogg kommer vi oberoende av varandra att uppdatera vad vi arbetat med, vad som hänt, vad som sker etc. Vi kommer givetvis att bjuda på en hel del bilder.
Då vi båda är av glad natur så kommer det givetvis att skämtas en del i denna blogg.

Vi båda hoppas på att bloggen kan sprida lite glädje och ge inspiration i "landet av blommor"

När nu julen nalkas så bjuder vi på lite julgrupper.
Urna med amaryllis, taklök, mossa, videung och murgröna. Denna har vår underbara chef gjort. En utav cheferna, den andra är oxå underbar.



En julgrupp med cyklamen, en, hyacint, hjärtan-på-tråd, äpple och mossa.



Små julgrupper i zinkkruka.



Just ja, jag bjöd på kaka oxå. Fin va?




Det var allt från mig nu.

MATILDA, DIN TUR!

Ps! Jag har inte hunnit prata med Matilda, min kollega, om hur vi skulle hålla stilen/tonen i bloggen. Säkert kommer hon att bli skitsur över hur jag formulerar mig, eller så är hon av samma "skrot och korn" och skrattar åt det, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha suuur?! Hallååå ;) As bra, nu kör vi tjejen! haha eller jaa när jag kommer hem så att säga! P&K

2010-12-04 @ 01:07:39
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0